У Tiffany & Co. – відразу три зірки у рекламі. Ювелірний бренд запустив нову кампанію, де знялися акторки Зої Кравітц і Галь Гадот та соліст південнокорейського гурту BTS Чімін.
Нова кампанія This is Tiffany рекламує прикраси з двох колекцій – Tiffany HardWear та Tiffany T. Вироби представляють обличчя марки – акторки Зої Кравітц і Галь Гадот. А також новий амбасадор – співак Чімін з південнокорейського чоловічого гурту BTS.
Чімін – нова зірка в команді Tiffany & Co. До речі, найпопулярніша. Допис про співпрацю з Чіміном в Instagram набрав рекордну кількість вподобайок – більше 1,6 млн. А рекламний ролік менш, ніж за добу, вподобали 640 тисяч. Для порівняння, у відео з Зої Кравітц – 50,7 тисяч вподобайок, у відео з Галь Гадот – 33,3 тисячи.
Це перша кампанія Чіміна для Tiffany. На світлинах він рекламує браслет і обручки з колекції Т, а також браслет і кольє з колекції HardWear. Ці прикраси співак назвав “найвищим вираженням розкоші”.
Зої Кравітц представляє прикраси HardWear. Вона вважає співпрацю з Tiffany мрією:
“Мені подобається, як все можна стилізувати різними способами. Ювелірні вироби настільки особисті, і дивовижно бачити, як індивідуальність може сяяти в кожній колекції”.
Галь Гадот позує у виробах з колекції Т:
“Як давній друг Дому, я пишаюся тим, що представляю цю колекцію. Вона натхненна зв’язками, які ми відчуваємо, але не завжди можемо побачити”.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Tiffany & Co.
Читайте також: ЛЕА СЕЙДУ, ДЖАСТІН ТІМБЕРЛЕЙК, КЕЙТ БЛАНШЕТТ І ІНШІ ЗІРКИ У РЕКЛАМІ LOUIS VUITTON